تولد ...

مرد باراني

تولد ...

دوباره سلام

چند روز پيش تولدم بود

ولي برخلاف خيليا كه واسه خودشون تولد ميگيرن

من نه تولد گرفتم

نه خوشحال شدم

اره خوشحال نشدم بلكه بيشتر از خودم بدم اومد

اخه تنهايي واقعي رو حس كردم 

وقتي كسي رو ديدم كه تولدش همون روز تولد منه

و فقط تو صفحه فيسبوكش

بالاي پنجاه نفر بهش تولدشو تبريك گفتن

وقتي گفت كه واسه خودش جشن گرفته و همه دوستاش بودن

هه ولي من

حتي يه نفر تولدمو هم يادش نبود

چه برسه به اين كه بخواد بهم تبريك بگه

نه من ازين ناراحت نيستم كه چرا تولدمو كسي بهم تبريك نگفته از اين ناراحتم

كه اين قدر  تنهام

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

takpar
ساعت11:54---15 خرداد 1393

تاریخ تولد : 0000-00-00


takpar
ساعت18:12---10 خرداد 1393
جهت اطلاع اونیکه تو فیسبوک بهش تبریک گفتن تاریخ تولدشو زده بوده

توکه نزدی خو ما چی بگیم؟

حالا تولدت مبارک
پاسخ:ممنون ولي من تولدمو زده بودم و كسي بهم تبريك نگفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, ] [ 17:44 ] [ ali ] [ ]